søndag 12. desember 2010

Tredje søndag i advent!

kalender

Da var tredje søndag i advent allerede her. I dag kom juletreet i hus, og jeg skal love dere det er fint der det bugner i glitter. I dag skulle jeg gjerne vunnet en konkurranse, min elskede kjæreste har nemlig reist til England så jeg er litt trist. Det er ennå godt jeg elsker å gi gaver! Til dere altså.

Ukens premie er en flunkende ny, og ikke minst eksklusiv, vippetang fra Dolce & Gabbana!

DSC_9796

Det du trenger å gjøre er å fortelle meg hvem du skal feire jula med. Husk å legge igjen e-post hvis du ikke har blogg. Vinneren trekkes neste søndag, og da får kalenderen en stor finale! Husk å følge meg på BlogLovin’ også!

tredje-advent

11 kommentarer:

  1. I år blir det hele familien, søs, mamma, tanter, onkler, fettere, kusiner og bestefar!

    SvarSlett
  2. Jeg skal feire jula hos tanten min, og pappa skal være med. :)

    SvarSlett
  3. Jula skal feires med mann og mine to barn. I tillegg kommer foreldrene mine og brødrene mine. Blir kjempe koselig :-)

    SvarSlett
  4. Jula skal feires med mine kjære foreldre og bror, og nytt for i år skal vi i tillegg være sammen med tante, onkel og ett av søskenbarna! Utrolig koslig, gleder meg veldig :-)

    monini_h@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg skal feire jul med mine med foreldre,besteforeldre og brødrene mine <3 God jul !

    ladygaga-fan@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg skal feiere jul med mamma, pappa de to støresøstrene mine + deres familier! Det betyr at vi blir ganske mange! Kommer til å bli rart å feire jul uten farmor på 85 år, hun skal nemlig til USA på graduation-party! Sprek dame! Også tenker jeg kjæresten kommer på 1. juledag.

    Glad jeg får feire jul med de jeg er glad i, det er jo det som er den virkelige jula!


    pingla_elise@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg skal feire jul alene, for jeg skal jobbe på julaften. Bor i Sør-Norge, så det fungerer ikke å fly hjem til familie når jeg må jobbe nesten hver dag i romjula også. Sånn er desverre helsevesenet! Men jeg skal fyre opp i peisen og kose meg med tv og strikking, så det blir ikke latfor galt. Ikke når det feires på jobb også:)sentyn@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Min jul skal feires sammen med den lille familien min: mamma, pappa og lillebror. Og verdens beste firbente fyr, vofsn min :) blir fint å få noen dager hjemme, før jeg flytter til utlandet for ei stund. Blir lenge borte fra familien, så må nyte det mens jeg kan :)

    adelie_89@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Julen skal feires med mamma, søster, mormor, kusiner, fetter, tante og onkel. Kommer nok til å bli litt av et kaos på en liten hytte! hehe

    Marianne
    marianne_skadal@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Julen skal feires ilag med mine foreldre, to av mine brødrer og deres koner og den herlige 2 år gamle nevøen min;)

    SvarSlett
  11. Jeg skal feire jul med mine foreldre, lillebror, farmor og samboeren hennes. Søsteren min er desverre i England hos kjæresten hennes sin familie i år, noe jeg synes er fryktelig teit.

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...