fredag 10. desember 2010

Wet ‘n’ Wild Pride palette

For noen dager siden fikk jeg en fin liten palett i posten, fra det amerikanske billigmerke Wet ‘n’ Wild som jeg aldri har prøvd før. Jeg skulle likevel kjøpe noe på Nelly, så jeg tok med denne også. Desverre knuste den ene i posten, men jeg gidder ikke bytte den siden jeg allerede har tusen like farger. Hvis jeg gidder skal jeg prøve å presse den, så jeg har spart på alt. Det er altså tre forskjellige farger, men i både matt og med shimmer.

DSC_9783

Hele greia er ganske godt pigmentert, men spesielt shimmerfargene som er utrolig fine. Den blå imponerte meg mest. De drysser selvfølgelig litt, så jeg vil anbefale masse primer først. Jeg brukte ikke primer da jeg laget swatches, og bildet er tatt med blits. Det fulgte med to forskjellige, stygge børster, som selvfølgelig gikk rett i søpla.

DSC_9778Jeg kjøpte den her for 89 kr. For Norge er jo egentlig ikke dyrt, men vi nordmenn er jo litt sparsomme. I USA kan jeg tenke meg at den er veldig billig, så med det i tankene syns jeg det er et fint produkt for lite penger. Jeg har veldig lyst å prøve mer fra Wet ‘n’ Wild når jeg reiser til USA.

3 kommentarer:

  1. Fine farger, spesielt den skimrende blå og grønne var fine. :)

    SvarSlett
  2. veldig fine farger! fikk ikke til å kommentere på julekalender innlegget, såå jeg gjør det her :D hehe, jeg ønsker meg mest et skoskap, for å vise frem alle de fine skoene(som jeg kjøper, men ikke bruker :P) GOD JUL! ariane_lucky@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg har Vanity-paletten og kommer GARANTERT til å kjøpt Lust-paletten også. Fargene er helt perfekte!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...