lørdag 8. januar 2011

Drugstore make-up i postkassen min

For noen dager siden fortalte jeg at jeg hadde shoppet litt på eBay da lønna kom, og i går datt det en fin liten pakke ned i postkassen min. Jeg elsker å få masse samtidig, det føles nesten som om det er bursdagen min. Jeg fikk hele ni ting i pakken min i går, noe jeg bare hadde betalt litt over 200kr for inkludert porto. Jeg kjøpte alt hos Dawn, som sannsynligvis er den beste eBay selgeren jeg har støtt på. Ikke bare var det i postkassen én uke etter jeg betalte, men hun ga meg billigere shipping enn det vanlige og hun merket ned verdien på pakken.

DSC_9812Pakken inneholdt: 2 stk. Cover Girl øyenskygger i fargen ‘Turquoise Tempest’, Maybelline Great Lash CLEAR mascara, Maybelline Great Line eyeliner i ‘Navy Blue’, L’Oreal HIP eyeliner i ‘Teal’, Revlon Sugar Sugar liptopping i ‘Sprinkled Pink’, Cover Girl Queen Collection leppestifter i ‘Ruby Remix’ og ‘Cherrylicious’, Maybelline leppestift i ‘Bit of Berry’ og Revlon leppestift i ‘Scarlet Velvet’.

1 kommentar:

  1. http://www.designbyine.com/2011/01/katy-perry-for-opi.html

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...