onsdag 5. januar 2011

Endelig tilbake i Bergen

I går kveld kom jeg endelig tilbake til Bergen etter en grusom busstur med Kystbussen aka. Ghettobussen. Virkelig grusom tur. Men i dag har jeg startet et nytt og bedre liv og til og med kjøpt medlemsskap på treningssenteret. Det er på tide å bli fit før jeg skal til Las Vegas! Men jeg skal jo fortelle dere om sminke, ikke kjedelig trening. Jeg har savnet MAC så mye at jeg måtte innom en tur i dag og bare kjøpe “litt”, men det ble selvfølgelig dyrt likevel.

IMG_1251 Det ble øyenskyggene ‘Carbon’ og ‘Wedge’ i refill, olje som jeg skal blande med foundation og kostene 219 og 224.

IMG_1252 Da jeg kom hjem lå dette å ventet på meg i postkassen. Masse kjipte øyenvipper til øving, de to til venstre er til nedre øyelokk.

2 kommentarer:

  1. Hater Kystbussen :/ Hva heter skyggene?

    SvarSlett
  2. jeg skal drømme om å aldri ta den igjen

    skyggene er 'Wedge' og 'Carbon', som jeg har skrevet under bildet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...