fredag 28. januar 2011

Eyeko Coral Polish

I går skulle jeg på 90-tallsaften og tenkte at det var perfekt anledning for å testkjøre min nye korallneglelakk som kom i posten på onsdag. Jeg hadde høye forventninger, og Eyeko innfridde som vanlig! En kjempebillig neglelakk i deilig kremet farge som er lett å legge perfekt, og du trenger bare ett lag. Bare ett jævla lag! Fantastisk! Det er ikke en spesielt subtil farge, men jeg foretrekker ganske skrikende rødfarger.

IMG_1280IMG_1282

Jeg legger med to bilder i et tappert forsøk om å vise hvor fin den er. Den er mer oransj enn bildet med blits, men mye mindre oransj enn bildet uten blits. Tenkt om jeg hadde hatt dagslys? Det hadde vært fint.

Jeg tror Eyeko har bygget seg opp til å bli mitt favorittmerke for neglelakk. De koster 40kr for en flaske som lett er bedre enn både Chanel og OPI. Kan kjøpes her.

English: I decided to try out my new coral nailpolish from Eyeko last night for a 90s evening out. It’s kind of flashy for a coral polish, but that’s the way I love it! I found it hard to take a picture to show the colour. It’s more orange than the picture with flash, and much less orange then the picture without. Buy it here.

I think Eyeko is my favorite brand of polishes. The colours are so creamy and easy to apply, and on some you only need one coat. They only cost £4, but I would say they’re better then both Chanel and OPI.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...