søndag 2. januar 2011

Godt nytt år!

Godt nytt år kjære lesere! Jeg er så glad jeg har fått så mange fine lesere allerede, bloggen er jo bare et halvt år. Jeg håper dere fortsetter å følge meg hele 2011.

I går kveld stellet jeg meg pen og spiste ekte kinesisk familiemiddag med familien til en av mine eldste og beste venninner. Jeg var hjemme før midnatt, og bestemte meg for å bruke litt tid på å lage en liten video til dere. Jeg prøver altså å ta overgangen til video når det kommer til månedens favoritter. Dette er favoritter fra både november og desember, og noen få favoritter som tok kaka i 2010. Dere får desverre se min litt skeive sminke, min dårlige holdning og bittelitt av mitt rotete rom. Men da er det rom for forbedring!

3 kommentarer:

  1. Hva slags øyekskygge har du på deg i videoen? Er det Bobbi Brown skyggen? Var utrolig fin!

    SvarSlett
  2. ja det er Bobbi Brown Sparkle i black aka Black Sparkle. elsker den!

    SvarSlett
  3. Så gøy med video! :D Har også nettopp forelsket meg i Fix+, awesome produkt! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...