onsdag 26. januar 2011

Jeg slår bloggene sammen!

Etter mange mange måneder med tenking, og masse fram og tilbake med planlegging, har jeg endelig bestemt meg hva jeg skal gjøre med bloggene mine: jeg skal slå de sammen! Jeg kommer altså fra og med nå kun til å blogge på denne adressen, av den enkle grunnen at denne layouten er enklest å jobbe med.

Det kommer til å forbli ganske likt her inne. Jeg kommer for det meste til å blogge om sminke og skjønnhet, med det kommer til tider til å dukke opp noen innlegg om meg og livet mitt. Det ble bare alt for upraktisk å skrive i to blogger, og det blir også mer upraktisk for dere som vil følge med. De som savner rantingen min kan følge meg på Twitter.

Jeg anbefaler alle som har følgt meg på KajaElisabeth.com til å nå følge meg på denne bloggen, også på BlogLovin’.

Nå håper jeg at ALLE blir fornøyd! Jeg er fornøyd med avgjørelsen selv, og ser fram til å gjøre dette en enda bedre blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...