tirsdag 18. januar 2011

Litt forandring

Har dere lagt merke til at jeg har lagt til flere sider i bloggen? Så langt er det bare en ‘om meg’ side som jeg ikke har kommet så langt på ennå, og en galleriside, åpenbart under tittelen ‘bilder’. Der kommer jeg til å poste diverse bilder hele tiden. Det er ganske random bilder, men det er bilder jeg vil vise dere. Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg skal få et ordentlig galleri, så for nå kommer de bare til å ligge nedover, de nyeste bildene kommer selvfølgelig øverst.

Mer vil også komme i nærmeste framtid, så dere for følge med.

Husk også å følge meg på BlogLovin’, så du får med deg alt når det skjer!

1 kommentar:

  1. Det tok med over 1 minutt å finne det! MEn kult å ha da:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...