fredag 7. januar 2011

MAC Cham Pale

I går kveld kom endelig MAC sine siste kolleksjon i butikk i Bergen. Cham Pale er en slags nyttårskolleksjon og er åpenbart inspirert av champagne og duse farger med glitter. Ganske søt kolleksjon, men sånne lyse leppestifter er ikke akkurat Kaja. Jeg føler egentlig at veldig mye i kolleksjonen vil passe best til mørkere hudfarger.

Uansett, jeg ble oppringt da de endelig hadde fått inn varene, og var den første på plass for å handle. Det var ganske skuffende at de ikke hadde fått inn hele kolleksjonen (de gjør visst aldri det i Bergen), og jeg fikk se med mine egne øyne hvor lite de får av hvert produkt. Jeg tror de fikk inn maks 10 av hvert produkt, og noen får de bare 5 av. Jeg kommer aldri til å vær treig for å kjøpe limited edition igjen!

Det ble bare tre ting på meg. Jeg hadde veldig lyst på highlighteren ‘Chez chez lame’, men den hadde de ikke fått inn. Jeg tok med et par ekstra ting også, siden jeg ikke hadde shoppet nok dagen før.

DSC_9810 Lipgele i ‘Sin-tillation’ og eyelinerne ‘Feline’ (den svarteste av alle svarte eyelinere) og ‘I get no kick’ (en nesten hudfarget glitterblyant). Det ble også Select Cover-Up i NW15 og øyenvippene #4 (min favoritt!).

Har du kjøpt noe fra kolleksjonen?

2 kommentarer:

  1. Jeg har også lyst på flere ting fra kolleksjonen. De har sikkert mer inne i Oslo, men jeg har ikke penger akkurat nå.. :P Hvordan er "I get no kick" på? :)

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte paintpoten Dangerous Cuvee og Chez Chez Lame pudderet. Var ikke så mye som fristet ved denne kolleksjonen, men det er det på neste (Peacocky) så det er jo like greit ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...