torsdag 27. januar 2011

MAC Wonder Woman (aka Kaja vs. MAC Bergen)

På mandag kveld vandret jeg rundt i Bergen sentrum med kjæresten min, og jeg tenkte vi kunne poppe en tur innom MAC bare for å sjekke “what’s up”. Jeg tenkte at mens jeg var der kunne jeg høre om de faktisk kom til å få inn Wonder Woman i Norge. Alle tenker jo at “selvfølgelig får de det!”, men man vet jo aldri. Jeg er der hele tiden, så de fleste som jobber der kjenner meg og hun jeg skulle snakket med har vært veldig hyggelig og hjelpsom med tidligere anledninger. Men hjelsom var ikke nøkkelordet den dagen.

Kaja: “Hei. Jeg bare lurte på om du kunne fortelle meg om Wonder Woman-kolleksjonen faktisk kommer til Norge?”

Slem dame: “Vi har ikke lov å snakke om de kommende kolleksjonene!”

Kaja: “Hæ? Ja men jeg vet jo at den kommer, jeg har jo sett tusen pressemeldinger.”

Slem dame: “Hvilke pressemeldinger?”

Kaja: “De som finnes i alle de store amerikanske bloggene. Der står det internasjonal lansering i mars. Kan du verifisere det?”

Slem dame: “Kniiiiis! Vi har ikke lov å si noe!”

WTF? Er det ikke mulig å være litt grei? Jeg er fast kunde og bruker masse penger der, dessuten vet jeg allerde ALT om kolleksjonen, utenom om den kommer til Norge eller ikke! Jeg føler meg ennå litt snurt, jeg elsker jo å planlegge og vil helst ha alle fakta på bordet. Det var til og med jeg som fortalte jente som jobber der at det skulle komme en Wonder Woman-kolleksjon way back tidlig høst 2010.

Uncool!

De heldige amerikanerne har fått tilsendt produktene i dag, og jeg har allerede full swatch-oversikt. Jeg skal jo i teorien spare mest mulig penger til Vegas, men et par ting MÅ jeg bare ja. Jeg stjeler et par bilder fra Karen for å vise dere det jeg vil ha!

mac-wonder-woman-Powder-Blush-Duo-open Powder Blush Duo i Mighty Aphrodite og Amazon Princess.

mac-wonder-woman-opulash-wands

Opulash mascara.

mac-wonder-woman-Defiance-Eye-Quadmac-wonder-woman-lady-justice-Eye-Quad

Øyenskygge quads i Defiance og Lady Justice.

English: The mean lady at MAC here in Bergen won’t tell me if the Wonder Woman collection will even be released in Norway. Why the hell not? I’ve made her lots of money. I’m suppost to be saving my money for Vegas, but I HAVE to have a few things. I stole these pictures from Karen so I could show you.

9 kommentarer:

  1. Ufattelig kjipt av henne, men den MÅ jo komme til Norge da, det er jo en svær kolleksjon? (Ikke det at bittelillebyen min er i nærheten av noen MAC, så for meg blir det i så fall Ebay - men den MÅ jo komme til Norge. Noe annet går ikke an!)

    SvarSlett
  2. Det er det jeg også tenker, men likevel vet man aldri. Jeg satser fullt på at den kommer! Hvis ikke blir jeg hinsides skuffet, det virker som om WW skal være årets superkolleksjon. Jeg kan forresten tipse deg om at du kan bestillte fra MAC-butikkene i Norge over telefon.

    SvarSlett
  3. Jeg har kjøpt en del fra Peacocky kolleksjonen av llarowe på ebay... har kjøpt av henne lenge. Veldig liten frakt og veldig god service. Anbefaler henne hvis Wonderwoman ikke kommer til Norge :)

    SvarSlett
  4. Wonder Woman kolleksjonen blir lansert 8 mars. De på counteren har barenok misforstått litt en beskjed som har gått ut til alle MAC-artists ;-)

    SvarSlett
  5. Utrolig teit. Den er jo ooooveralt på nettet. :/

    SvarSlett
  6. Hvis den ikke hadde kommet kunne hun jo bare sagt det.. dobbelt fail! Hater å handle på MAC i Norge, alltid elendig service. Men gleder meg faktisk til å prøve den i Bergen tho, har tro på den etter dine anbefalinger!

    Håper du får tak i WW:)

    SvarSlett
  7. Snakket med ei på MAC i helgen, og jeg fikk høre at den kommer 8.mars som Terese over her sa. Jeg gleder meg litt, men etter Temptalias anmeldelser, ser det ikke så lyst ut likevel. Har veldig lyst på Mighty Aphrodite selv :)

    SvarSlett
  8. Det er jo 8. som er den faste datoen i Norge da. Jeg syns det er en veldig fin kolleksjon, men det meste passer ikke meg. Mighty Aphrodite er det eneste jeg MÅ ha. Perfekte farger for meg og så er den ene fargen nesten lik den nye fra Guerlain, så sparer jeg litt penger der også.

    Jeg syns MSFene er kjempefine, men jeg er alt for bleik.

    SvarSlett
  9. Oi, for noen selgere. I Trondheim fortalte de det med den gang, og når de to andre kommer, som var for noen dager siden.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...