onsdag 12. januar 2011

MAC Wonder Woman

media_wonderwoman003

I dag fant jeg for første gang de offisielle bilde fra MAC sin nye Wonder Woman kolleksjon. Jeg hørte om denne for sikkert et halvt år siden og var veldig skeptisk. Jeg digger WW og tegneserier, men hvordan kunne dette bli bra? Jeg ble mildt sagt positivt overrasket og nå gleder jeg meg faktisk sinnsykt mye!

Pakningene ser ut som leketøy. Jeg har ikke bestemt meg om det er en god eller en dårlig ting. En ting de skal ha pluss for er å legge litt ekstra i designet, noe de så skjelden gjør. Tenkt hvis det hadde blitt like kjedelig som designet til Venomous Villains? Boring! Dette er i det minste leketøy som skal passe fint inn hos meg.

Dette blir en STOR kolleksjon, større enn de som har kommet i det siste. Det blir: fire leppestifter, fire lipglass, fire farger mascara, eyeliner, neglelakk, gel liner, falske vipper, pigmenter, glitter, sminkebagger med børster, MSF, duo blusher og hele tre øyenskygge quads! Noen andre som gleder seg nå? De fleste av fargene er nye limited editions, det syns jeg er ekstra gøy. Ting bør være sinnsykt kule for å fortjene repromote! Alle øyenskyggene er LE, jeg HATER når bare halve paletter er LE og resten er permanent. Da vil ikke Kaja kjøpe!

Jeg har ikke hørt med MAC i Norge ennå, men kolleksjonen skal lanseres internasjonalt i mars. Hvis den mot formodning ikke komme til Norge så dør jeg! Men blir veldig sint først. Det er sinnsykt mye jeg vil ha fra kolleksjonen, hvordan skal dette gå for sparingen til Las Vegas?

Flere bilder og fargeinfo hos Temptalia.

2 kommentarer:

  1. Åh! Vil ha!

    Londontur i mars + lansering av ny kolleksjon = yay!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...