torsdag 6. januar 2011

Make Up For Ever Très Vichy

Jeg har styrt litt unna å skrive om nye kolleksjoner i det siste, alle de amerikanske bloggene gjør det jo allerede, men jeg visste jeg bare måtte da jeg så den nye kolleksjonen til Make Up For Ever, altså vårkolleksjonen. Eller, det er de falske øyenvippene jeg er mest forelsket i!

Selvfølgelig selges ikke MUFE i Norge, hvorfor skal vi kunne utnytte et av verdens beste sminkemerker? Det er visst for mye å be om. Men for alle som skal utenlands så selger de MUFE på bl.a. Sephora. Det har raskt blitt ett av mine favorittmerker og da jeg var i Polen i november hamstret jeg hardt, og det skal jeg også når jeg skal til USA i april. De lanserer aldri serlig store kolleksjoner, og det tror jeg egentlig er like greit. Jeg er sikkert ikke den eneste som bruker aaaalt for mye penger på alle kolleksjonene MAC spyr ut.

Kolleksjonen er inspirert av Brigitte Bardot og er egentlig ganske sukkersøt, noe som virkelig ikke er typisk meg. Men likevel elsker jeg den og gleder meg til å prøve de supersøte øyenvippene. Ved siden av øyenvippene vil kolleksjonen også inneholde fire løse øyenskygger (to rosa, en hvit og en grønn) og en palett som jeg ikke er helt sikker på om er en øyenskygge palett eller om den er rouge/highlighter.

Make-Up-For-Ever-Tres-Vichy-Collection-for-Spring-2011-promo Adorbs!

4 kommentarer:

  1. De sender MUFE til Norge fra http://www.gurumakeupemporium.com/ og andre "proffe" make up merker som Ben Nye :)

    SvarSlett
  2. oi, den siden har jeg aldri hørt om før. topp utvalg og hele dritten! tror det er litt billigere på sephora, men kommer utvilsomt til å shoppe derfra. takk for opplysningen!

    SvarSlett
  3. uuuu!!! den var sykt fin! jeg vil ha de vippene :D

    SvarSlett
  4. Det tror jeg er de søteste vippene jeg har sett ever. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...