onsdag 26. januar 2011

Nytt stasj fra Eyeko

IMG_1271I dag kom endelig den nye sminken min i posten! For én uke siden bestilte jeg litt gøy og i dag kom det. Jeg elsker allerede alt jeg har prøvd fra Eyeko, og hadde lyst å prøve enda mer. Neglelakken tenkte jeg bar ville være fin i Vegas, jeg vet jo allerede at de er awesome. Jeg kjøpte altså Magic Bronzer Brush i Ibiza, neglelakk i Coral, Magic Mascara og som gratis gave fikk jeg Grafitti Eyeliner i lilla.

Jeg kommer til å skrive individuelt om alle produktene de nærmeste dagene. Jeg har prøvd de litt allerede, og jeg må innrømme at jeg gleder meg til å vise dere alt. Husk å bruke koden min E11803 for en gratis gave når du handler hos Eyeko.

English: I just got a new packet from Eyeko in the mail today. I got three beautiful items and a free eyeliner. I’ll tell you all about the products in the following days, and I have to say I’m pretty excited about sharing them! Remember to use my personal code E11803 to recieve a free gift with your purchace at Eyeko.com!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...