mandag 31. januar 2011

På ønskelisten: NARS Pro-Prime Multi-Protect Primer SPF 30

Her snakker vi top notch multiprodukt som er perfekt for sommeren (og ikke minst når jeg skal reise til Las Vegas!).

nars-pro-prime-multi-protect-primer-review-1 For noen uker siden brukte jeg endel tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre med min pene, hvite ansikt i Las Vegas. Det er masse sol der, det er jo tross alt en ørken! Jeg HATER å bruke solkrem i ansiktet, og siden jeg krever en veldig høy faktor vil ikke en foundation med SPF 12 være nok. Men så kom jeg over denne nye primeren fra NARS som kommer i salg i disse dager. Ikke bare er det en primer, men den har solfaktor 30! Jeg foretrekker egentlig solfaktor 50, but beggars can’t be choosers!

Den skal bli permanent, men selges ekslusivt på Sephora. Var det ikke vanskelig nok for oss å få fatt på NARS kanskje? Jeg skal uansett løpe til Sephora så fort jeg kommer til Las Vegas! Hvis jeg ikke finner et bedre alternativ (tviler) kommer jeg til å bruke den hver dag der nede, så det blir jo perfekt å skrive en review etterpå!

Jeg fant ingen gode bilder på internettet, så jeg stjal (som vanlig) et bilde fra Karen.

English: I was looking for something to wear under my make-up with a good SPF when I’m in Vegas when I came across this primer from NARS which is being launched at Sephora right about now. I absolutely loathe wearing sunscreen on my face, so shiny, and I require such a high SPF the foundations that come with SPF are never good enough. So this seems about perfect for me. It’s suppost to be a good primer, and with SPF 30! I prefer 50, but beggars can’t be choosers you know! I’ll definetly be running to Sephora when I get there, and a review will probably come after a while.

1 kommentar:

  1. Så lurt. Gleder meg til omtale, så får jeg håpe den dukker opp andre lure plasser etterhvert. :)

    Jeg synes virkelig det kunne kommet en eller to Sephora-butikker til Norge. :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...