torsdag 13. januar 2011

Pakke fra Feel Unique

Fikk to pakker fra FeelUnique.com i posten i dag. Jeg handlet jo bittelitt på salget på lønningsdagen. Jeg syns det tok litt vel lang tid da, jeg bestilte på nyttårsaften og da vil det jo ta litt lenger tid før de sender ut, men de lå i mange dager etter helgen før de ble sendt. Tok en uke etter de ble sendt fra England.

DSC_9814 Jeg vil ta bedre vare på megselv og føle meg vakrere, finere negler og hår hjelper masse. Top coat fra Seche Vite og varmebeskyttelse fra Kérastase. Jeg kjøpte også blusher fra Lily Lolo i ‘Cherry Blossom’. Jeg syns merket ser så søtt og, og jeg har aldri prøvd mineralsminke før.

Noen som har erfaring med disse?

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker å kjøpe shampoo og balsam. Har prøvd et par fra Kerastase men ikke den rosa typen.

    Jeg husker du har skrevet før om at du lett blir rød i ansiktet. Jeg har også det problemet, at hudfargen min ser "flekkete" ut, vil helst ha en jevn lys farge i ansiktet.
    Jeg mener å huske at du hadde skrevet om en krem fra LRP?
    Har du noen tips og triks? :)

    Tusen takk for fin blogg med mye GØY!

    SvarSlett
  2. Den rosa skal passe perfekt for mitt slitte og fargede hår. Skal kjøpe shampoo og hårkur også når jeg får råd, kan jo skrive om de senere.

    Rødheten er noe dritt. For å dempe det når det blir ekstremt bruker jeg en grønn krem fra Biotherm. Clinique har en også, men jeg hater clinique. I teorien skal den hjelpe mot rødheten, den hjelper kanskje bittelitt i det lange løpet, men jeg bruker den for den optiske effekten under sminke. Den er virkelig GRØNN.

    Til vanlig bruker jeg krem fra LRP, men den holder bare huden ren og fuktet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...