onsdag 26. januar 2011

Scarlet Power

Plutselig hadde jeg ikke farget håret siden november. Håret mitt holder ganske godt på rødfarge, men jeg hadde jo utvekst til tusen. Det så ganske JÆVLIG ut. På fredag skulle jeg på homecoming og hadde spart to pakker hårfarge jeg kjøpte i London til akkurat denne dagen. Jeg pleier å kjøre en ganske naturlig rødfarge, men siden det er vinter hadde jeg lyst å slå meg løs med en mørkere som jeg har prøvd én gang før. Det plager meg at de ikke selger Feria i Norge lenger, de har så mange fine farger, spesielt røde som er et mareritt å få tak på i Norge.

DSC_9830 L’Oreal Feria i P67 Scarlet Power. Denne selges i Europa, i land som fører Feria. Den jeg har som min favorittfarge selges kun i USA, det er mareritt. Det eneste som er surt med akkurat denne er at den sitter sinnsykt dårlig, sist gang kunne jeg se forskjell på fargen hver gang jeg vasket håret.

DSC_9836DSC_9846

Før og etter.

DSC_9837 Med Martha og Janne rett før vi gikk. Jeg ble forresten homecoming queen! Fikk en fin rosa plastkrone med pels og alt.

English: On Friday I finally dyed my hair again. Not my regular colour, but I love a bit of change sometimes. I did it right before comecoming, and I even made homecoming queen!

6 kommentarer:

  1. wow wow wow, nydelig farge og du kledde den superbra!

    SvarSlett
  2. Herreguuud så fint! Og tusen takk for pakke i posten:)

    SvarSlett
  3. Oh den fargen var helt fantastisk fin på deg! Søren og, nå fikk jeg også lyst til å farge håret rødt, men rødfarge vaskes bare ut etter et par vask i håret mitt.

    SvarSlett
  4. NYDELIG! Den rødfargen kledde du sinnsykt godt ;)

    SvarSlett
  5. forresten, jeg lurer på en liten ting. Skal til london snart og lurer på om det er noen billige/spennende/bra sminkemerker jeg bør sjekke ut mens jeg er der?

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen! Jeg elsker også fargen, men den er desverre ikke så naturlig som jeg foretrekker.

    Siri, jeg holder på å skrive et innlegg for deg akkurat nå

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...