torsdag 27. januar 2011

Tips om god neglebehandlingslakk? HJELP!

Grunnet jobbet min er det et mareritt å ha fine negler. De har vært stygge siden min første uke på jobb, og uansett hva jeg gjør så blir de ikke perfekte igjen. De er utrolig tynne og deler seg bare jeg ser på dem, og når de deler seg må jeg klippe de ned. Jeg vil bare ha lange negler!

Det siste halve året har jeg brukt OPI Nail Envy Original, som er helt grei, men jeg vil ha noe bedre. Så jeg lurte på om noen hadde tips? Jeg har sett på flere de har på BeautyBay, men ingen jeg kjenner har erfaring så jeg kommer til dere for hjelp! Jeg vil helst ha noe jeg kan kjøpe der eller på andre butikker som sender gratis.

CIAT0006F_NT-005-all-brittle-and-twistedessie-millionails-natural-nail-strengthenerNAIN0158F_NAIN0158F  

SEVI0004F_SEVI0004FOPIN0469F_OPIN0469F

5 kommentarer:

  1. Jeg synes Micro Cell 2000 Nail Vital Nail Strengthener er god - men så er det den eneste jeg har prøvd også. Vet derfor ikke om neglene ble bedre fordi jeg lakket dem hver dag (og de slik ikke kunne knekke) eller om det faktisk var kuren som fungerte. Det er verdt et forsøk, da, jeg vet at andre er godt fornøyd med den :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har kjøpt Seche Rebuild (venter på i posten). Den har jeg lest mye lovord om rundtom, og i tillegg skal den visst fungere som vanlig baselakk.

    SvarSlett
  3. Micro Cell er bra!

    SvarSlett
  4. micro cell 2000 nail vital er flott!!! og å bruke en glassfil!

    SvarSlett
  5. nå bestilte jeg nettopp Seche Plus. Jeg har blitt så nysgjerrig til Seche etter jeg kjøpte top coat derfra. Dessuten var den billig og BeautyBay har så rask shipping! Hehe! Blir nok Micro Cell neste gang da

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...