onsdag 26. januar 2011

Viva Las Vegas!

Etter over en måned med planlegging har jeg og kjæresten min Sam endelig kjøpt flybilletter til Las Vegas! Vi begynte å snakke om det allerede tidlig i desember, men det var først i dag en av oss hadde nok penger til å legge ut for begge billettene. Jeg gleder meg HELT SINNSYKT! Jeg har alltid hatt lyst å reise til Vegas, og jeg ble mildt sagt sjokkert da det viste seg at det hadde han også. Så søndag 3. april reiser vi! Vi skal være der i 10 magiske dager av shopping, kos, sexy people og selvfølgelig bittelitt gambling.

Forhåpentligvis skal vi bo på en suite på Palms, men vi har ikke reservert noe ennå. Jeg har bestemt meg for å ta med en av mine bærbare pc’er, og har tenkt å skrive litt reisedagbok i denne bloggen.

Jeg ELSKER å planlegge, og det er faktisk sykt mye å gjøre før vi reiser. Utenom hotell må vi begge få visum (eller visa waver greia da), jeg vil fornye passet, jeg må ha reiseforsikring og jeg skal søke om kredittkort. Utenom det liker jeg å planlegge alt som skal gjøres og alt jeg vil se. Er det spesielle butikker jeg skal på, må jeg også finne kart. Så ja, jeg er en planleggingsfreak.

Det blir uansett utrolig spennende. Det blir første gang jeg er i USA og faktisk har lov til å drikke alkohol. Det er også min føste ferie med en kjærste. Hvem sier Vegas ikke er romantisk? Ikke vi!

Sjalu nå? Jeg holder dere oppdatert!

English: My boyfriend and I are travelling to Las Vegas on the 3rd of April! I'm so excited I could die. Now I'm gonna plan it to death.

las-vegas-10

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Har vært der en del ganger, senest i november. Anbefaler Mandalay Bay (hotell altså), de har desidert finest bassengområde. Vunnet pris for det:)

    Obligatorsk shopping i Vegas er seff Outlet sentrene, både Las Vegas outlet center og Premium Outlets. Sykt mye billig merkeklær der! Utenom det har jo alle kasionene kjøpesenter, for det meste dyre merker. Kjøpesenteret på Caesar Palace - Forum shops anbefales, og det på Venetian. Miracle Mile anbefales også veldig. Utrolig bra og svæææær sephora der:) Og Fashion show mall.

    Dere MÅÅÅÅ forresten ta turen til gamle delen av Vegas og Fremont Street Experience, utrolig mye liv og folk:) Vil dere ha et kick så ta karusellene på toppen av Stratosphere tower;) Litt mindre kick er berg og dalbanen på New york New york, men den rocker bra den også!

    Vannfonteneshowet utenfor Bellagio er seff obligatorisk, veldig fint!

    Utenom Vegas er Grand Canyon ABSOLUTT verdt en tur!! OG Death Valley!!! Og kanskje Hoover Dam..

    GOD TUR OG KOS DERE MASSE!

    SvarSlett
  3. Jeg har allerede tenkt å gjøre alt det du skrev Monika! Utenom Grand Canyon da. Jeg har litt lyst siden jeg først er i nærheten, men kjæresten min syns det virker som en utrolig dårlig ide. Spesielt siden det er best å kjøre der selv med bil, og vi ikke har til å leie bil. Jeg kommer nok til å besøke alle bra shoppingsteder i hele sentrum da! Haha!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...