tirsdag 15. februar 2011

Årets tips for sminkeelskere i Rogaland!

Sminkeelskerede i Rogaland rejoice! I går fant jeg en fantastisk liten butikk på Kvadrat i Sandnes (det er et kjøpesenter, for dere som ikke vet det). Makeup Art hadde jeg aldri hørt om før, men kjæresten min fant det på kartet mens vi lette etter parfymeri og det var vel en liten åpenbaring i butikkform. De selger så masse fantastisk, ved siden av å fikse negler og gi massasje. De selger bl.a. Dermatologica, OPI, Stila, Smashbox, Ben Nye, Barry M, Becca, Babor og The Balm. Awesome?!?!?

Nå skal dere få høre den beste delen:

DE SKAL TA INN MAKE UP FOR EVER!!!!!!!!!!!

Oh my god, oh my god, og my GOOOOOOD! De blir den første butikken i Norge som tar inn MUFE, og jeg gleder meg så mye jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg fikk litt hakeslepp da jeg overhørte damene som jobber der snakke om MUFE. De vet ikke helt når det kommer ennå, men det kan være så tidlig som om to uker! MUFE har fort blitt mitt favorittmerke ved siden av MAC, og det blir flott å kunne swatche ting før man kjøper (den eneste grunnen jeg foretrekker å kjøpe i butikk over internett).

Når vi først er inne på Kvadrat så kan jeg tipse om at Modern Design selger NYX (men kjeeeempedyrt, så styr unna!) og at Parfymelle selger Laura Mercier. Gøy!

English: The store Makeup Art at Kvadrat (a mall) in Rogaland will be the first store in Norway to sell Make Up For Ever, possibly in as soon as two weeks! I’m so excited, MUFE is my favorite brand next to MAC.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...