onsdag 2. februar 2011

Dagens lille shoppingrunde

Så langt har jeg vært ganske flink med sparingen til Vegas, men i dag slo jeg meg rett og slett løs! Jeg innser at jeg har brukt alt for mye penger i dag, så det blir nok med denne ene gangen.

Alt startet da jeg var på Wah Wah og vokset meg hos den supereffektive Benedikte. Jeg har slitt litt med inngrodde hår, og hun anbefalte meg å bytte til en skrubb med fruktsaft. Nå bruker jeg en fra Body Shop som jeg kjøpte for en stund siden, og jeg HATER den! Den hun anbefalte var faktisk Face & Body Scrub fra MD Formulations, så jeg bestemte meg for å bare kjøpe den med én gang. Jeg angret litt da jeg kom hjem og så hvor lite den kostet på internett iforhold til hva jeg betalte for den! Men gjort er gjort, jeg vil bare ikke tenke på det! Hehe!

Jeg har også bestilt shampoo fra Kerastase og litt neglegreier. Skriver om det når det kommer i posten!

IMG_1286 Jeg kjøpte også en deodorant fra Vichy til kjæresten min (jeg elsker deodorantene deres og den kjæresten min har nå lukter spylevæske), håndkrem fra La Roche-Posay, verdens beste leppepomade fra Blistex og øyensminkefjerner fra Biotherm.

IMG_1287 Jeg har også kjøpt litt klær! Jeg pleier ikke skrive om det her, men jeg er bare så fornøyd! Det er lenge siden jeg har kjøpt klær (alle pengene går jo til sminke) og nesten alle klærne jeg bruker til vanlig er svarte. Jeg er så lei av å se ut som en emo! I går kjøpte jeg fire nye skjorter til kjæresten min, men jeg vil jo også være fresh i Vegas! Jeg vil se mindre ut som en emo som bare eier tights og et par stygge, svarte gensere og mer som en kvinne med stil!

juniorsuite

Jeg har også reservert hotell i Las Vegas! Vi skal bo på Palms når vi er der, og de 8 første nettene skal vi bo i en junior suite. Jada, jeg er såpass bortskjemt. Men når vi har penger og det bare koster litt ekstra enn vanlig rom, hvorfor ikke? På Palms trenger man heller ikke forvente kjipe produkter på badet, alle produktene er nemlig fra Aveda. Jeg har aldri prøvd det før (selges det i Norge?), men jeg har hørt masse bra om det så jeg gleder meg til å prøve!

English: I did a little shopping today. It all started when my waxer told me to change my crappy body scrub with the one from MD Formulations which I’ve been dying to try. I got some other random products and a new deodorant for my boyfriend. I also got some clothes! I hardly ever buy clothes anymore, but I’m tired of looking like an emo slob! I want to look great for Vegas! Speaking of, I booked our hotel for the trip. We’re staying at the Palms, and for the first 8 nights we’re staying at a junior suite. I’m so spoiled! All their bath products are from Aveda, which I’m excited about trying.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...