tirsdag 15. februar 2011

Enda mer nytt

Jeg gikk litt berserk i dag. Jeg og kjæresten min har vært på Karmøy/i Egersund i helga og besøkt mine foreldre, og i dag var den lange bilturen tilbake. Vi måtte bare stoppe litt på et par kjøpesenter på veien, bare for å se, og det går jo som det går! Vi skal som vanlig ikke nevne hvor mye penger jeg brukte, men jeg har fått meg noen digge ting, derav de fleste ikke er tilgjengelige i Bergen. Jeg er alt for trøtt til å vise dere alt ordentlig i kveld. Ikke bare har jeg bært masse crap opp i tredje etasje, men det er jo den dustete valentinsdagen, og da må jeg være ekstra snill med kjæresten. Spesielt siden det i dag er seks måneder siden vi møttes for første gang!

DSC_9881 Øyenskygge fra Chanel i ‘Fauve’ (helt ny),øyenskygge fra Lancome i ‘Black Green’ (siste kolleksjonen), øyenskyggene ‘Jealous Jordana’ og Risque Renee’ fra The Balm, en bitteliten flaske spirit gum fra Ben Nye, YSL Rouge Volupte Perle i fargen 103 og Lancome Hypnose i ‘Noir Perle Green’ (også fra den siste kolleksjonen). Hvis dere har lyst kan jeg komme med swatches i morgen. Da kommer jeg også med tips om en fantastisk butikk i Sandnes, alle i området kan glede seg helt sinnsykt!

English: I went a little crazy buying pretty new make-up today. My boyfriend and I have visited my parents this weekend, and today was the long drive back. I of course made him stop by a few malls… And you know the rest of the story. I’m to tired to show everything better, and not only that it’s Valentine’s Day and it’s six months to the day since I met my lovely man for the first time. If anyone’s interested I’ll swatch all of it later.

2 kommentarer:

  1. Vil gjerne se swatch av leppestiften! Og hvor kjøpte du the balm i butikk?

    Et lite tips siden du kjøpte Lancome, hvis du joiner kundeklubben til Skin Tonic får du mascaraene til Lancome for 200 kr ut 2011. + 20% på Biotherm ut 2011. Og verver du 4 venner til klubben får du et taxfree kort som gir deg 25% rabatt på 4 kjøp! Så let me know hvis du vil at jeg skal melde deg inn:)

    (Tjener selvsagt ingenting på det, selv om det var reklame-ish å si.. tenkte bare det var bra tips! Er ikke ST i Bergen ennå, men tenkte du kanskje er i Egersund av og til..)

    SvarSlett
  2. Kjupte på Makeup Art på Kvadrat for 198kr stykke. Dei he dødsmasse digg der, du burde stikka innom ei gång du e heima! bra reklame hehe, men eg trur eg står øve sie eg ca. aldri kjøpe Lancome elle Biotherm hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...