torsdag 10. februar 2011

Essie A French Affair

Jeg er virkelig ikke en pastelljente, men da jeg så vårkolleksjonen til Essie for første gang falt jeg likevel pladask! Seks lyse, deilige farger, alle med franskinspirerte navn, og kolleksjonen hetter noe så fint som ‘A French Affair’. Loves it! Jeg har ikke funnet de i salg på noen europeiske nettbutikker, men jeg har funnet en selger på eBay som selger lakkene for bare $4 stykket! Nå skal jeg snart bestille meg en liten hau. Jeg må nemlig ha alle utenom den blå (den er sinnsykt fin, men aldri noe jeg ville brukt).

essie-french-affair English: I’m far from a pastel girly, but I’ve fallen head over heels inlove with the new spring collection from Essie. They’re not yet on sale in any european shops I can order from, but I just found a seller on eBay that has them for only $4! I will soon order a bunch, all but the blue one, it’s just not something I would wear.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...