torsdag 3. februar 2011

Jeg leker voksen-Kaja på kurs

Så var jobbuka over for meg. Herlig! Men det er ikke superhelg, grytidlig i morgen skal jeg reise til Oslo. Jeg er med på et prosjekt som heter venn1, i regi av Mental Helse Norge. Jeg skal bli en slags ungdomskontakt, og i helgen er det kurs på Soria Moria. Sa noen helg på hotell? Loves it! De har jo til og med svømmebasseng! Jeg antar det er gratis trådløst internett, det skal jo være et konferansehotell. Jeg har faktisk masse som skal opp de neste dagene, inkludert en video med mine favoritter fra januar.

Noen har sikkert også koblet at Oslo betyr fly som betyr Gardermoen som betyr Travel Value-butikken! Jeg liker den butikken ganske godt, jeg våger å si at den er høydepunktet med innlandsreise fra Oslo. Jeg tenkte å plukke opp en ny ansiktsrens fra La Prairie og litt fra Chanel sin nye kolleksjon til en mye bedre pris enn på Esthetique. Bilder og swatches på mandag? Of course! Litt seint på mandag, på søndag er det Super Bowl fest.

Vi snakkes snart!

English: I'm travelling to Oslo tomorrow for the weekend for a course-thingy. Hopefully there will be free wi-fi there, I have loads to share the following days!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...