onsdag 9. februar 2011

Les Perles de Chanel

Både søndag og mandag ble det litt shopping på Kaja, og det ble to fine ting fra den nye kolleksjonen til Chanel som jeg har ønsket meg siden jeg først så promobildene. Utvilsomt dyrt, men sååå verdt det! Spesielt øyenskyggepaletten er så fin jeg har nesten ikke lyst til å bruke den!

DSC_9859

Er den ikke til å dø for??? Det er første gang Chanel har laget en palett med dette utseendet, og selv om jeg syns den ser bedre ut enn de vanlige så er det jo litt kjipt siden den sannsynligvis inneholder mindre produkt enn de vanlige.

DSC_9864

Fargene går fra hvit til rosa, lilla, grå og gråsvart. Konsistensen er mye mykere enn de vanlige øyenskyggene til Chanel, og jeg vil se de er lettere å jobbe med av akkurat den grunn.

DSC_9879

Jeg slår igang med noen dårlige swatches igjen! Alle er ganske godt pigmenterte, jeg har ikke brukt primer e.l. på bildet. Den rosa er den mest pigmenterte, den er nesten helt ugjennomsiktig. Men lilla er favoritten min! Den har et magisk, rødlig perleglitter.

DSC_9870

Sist men ikke minst er rougen i fargen Espiegle. Det er en kjempelys ferskenfarge med perlemorskinn. Den gir en fantastisk vakker naturlig glød, veldig subtilt. Denne er mye mer pigmentert enn de vanlige Joues Contraste rougene som selges i Norge. Jeg syns å ha lest noe om amerikansk og europeisk konsistens, der de amerikanske er mer pigmenterte.

DSC_9874

Kveldens dårlige swatch #2. Til venstre er den påført med full farge, og til høyre med en rougekost, den er nesten ikke synlig for det nakne øyet. Den er perfekt for ekstremt lyse hudfarger, og er en farge som virkelig burde sees i virkeligheten!

Jeg syns hele kolleksjonen er supervakker. Jeg har alltid elsket perlemorsfarger, spesielt helt lyse. Jeg skulle lett kjøpt hele greia, men det var bare disse to jeg MÅTTE ha.

English: Sunday and Monday were my shopping days, and I picked up two items from the new pearl collection from Chanel. First the eyeshadow palette with five shadows which is just beyong gorgeous. I almost don't want to use it! The colours are so beautiful, and slightly softer and easier to work with then their usual eyeshadows. Then there is the blush, which is slightly more pigmented then the usual Joues Contraste they have in Europe. It's a crazy beautiful pearly peach, which I would call perfect for very fair skin. It doesn't give off a lot of colour, but it gives a natural glow. The colour is something that should be viewed in person to get how pretty it is. I really love the entire collection, but these were the only items I HAD to have!

3 kommentarer:

  1. Jeg har den amerikanske versjonen av denne blushen og den er veldig veldig lite pigmentert. Denne ser mye mørkere ut enn min. Den amerikanske versjonen er også veldig puddrete... du må nesten passe på at du ikke har for mye på kosten så den ikke drysser.

    SvarSlett
  2. Så rart, det øverste bildet er litt mørkt da. Min er også veldig pudrete, så når jeg har tatt litt på kosten flikker jeg litt på kosten så det ekstra faller av, så påfører jeg gjerne to ganger for å få perfekt resultat. Det gjør jeg nesten alltid med blush, syns de fleste drysser endel og jeg har konstant angst om å bruke for mye

    SvarSlett
  3. Nå har jeg prøvd begge versjonene og den bakte versjonen er det mye mer shimmer i enn den amerikanske versjonen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...