onsdag 9. februar 2011

MAC Peacocky

IMG_1352

I går kom endelig (jeg syns alltid det er endelig gjør jeg ikke?) MAC sin lille, nye kolleksjon i butikk i Norge. Den er ikke stor, den inneholder 15 øyenskygger og 12 lipglosser. Men det er ikke samme gamle regla med Lipglass og små øyenskygger. Øyenskyggene kalles Mega Metal Shadow. Du gjetter utifra navnet at de er metalliske, og ganske mye større enn de vanlige øyenskyggene. Mange av fargene er utrolig fine, men jeg sto over siden jeg hadde så og si like øyenskygger hjemme. Lipglossene denne gangen heter Kissable Licolour. De har konsistensen som en lipgloss, men er superpigmenterte og påføres nesten ugjennomsiktig. De har lange, slanke tuber, akkurat som Dare to Wear hadde.

IMG_1358 For meg var det nok med disse tre. Jeg prøver jo å spare penger for harde livet, og kjæresten min syns jeg var flink som “bare” kjøpte tre. Strut your stuff er en ‘true red’ (dere vet jeg er avhengig!), Vanity Fair er en litt blålig rosa og Woo me er beige med bittelitt rosa.

IMG_1362Fra toppen: Woo Me, Vanity Fair, Strut Your Stuff.

Jeg HATER virkelig swatches. Jeg får det aldri til fint. Hvis fargen er bra er det ute av fokus, hvis fokus er awesome ligner ikke fargene litt engang. Bla bla bla. Men jeg har ikke gitt opp ennå. Så her har dere to kvasi-fine bilder. Som dere ser er fargene helt uten glitter og shimmer.

IMG_1382IMG_1386

Har dere kjøpt noe fra den siste kolleksjonen?

English: MAC Peacocky came in stores in Norway yesterday, and of course I had to run down pretty quickly. I’m saving for Las Vegas like crazy, and my boyfriend though I did very good picking up “only” three Kissable Lipcolours. I did love some of the Mega Metal Shadows, but they were so similar to colours I have at home. The swatches are horrible as always, but you get the jist.

4 kommentarer:

  1. Jeg sikler etter Exxxhibitionist (?) Ser ut som den perfekte vår/sommer-farge :)

    SvarSlett
  2. Det vet jeg ikke ennå faktisk! Jeg har ikke prøvd de på, men tenkte jeg skulle prøvekjøre et par til helgen, så kan oppdatere da

    SvarSlett
  3. Jeg har kjøpt en del av øyeskyggene. Veldig fornøyd med Dalliance, Prance og Mating Call.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...