søndag 6. februar 2011

Mitt sexy utslett

Jeg må innrømme at jeg hadde glemt hvor utrolig digg det er å bo på hotell. Eget rom, eget bad, egen TV. Gratis mat til alle måltid, derav de fleste er buffet! Det er yndligsretten min. Etter en liten halvtime på treningsrommet i ettermiddag bestemte jeg meg for å besøke svømmebassenget, som jeg faktisk fikk helt for megselv! Jeg elsker å bade og gjør det alltid når jeg har muligheten. Etterpå hadde jeg en badstu helt for megselv, alt var fryd og gammen så langt. Men nei! Jeg er visst kanskje allergisk mot klor, jeg har ihvertfall et kløende utslett på hele armene. Heldigvis bare på armene! Det suger, spesielt siden jeg har ingenting annet å smøre på enn ansiktskrem. Imorgen skal jeg trøsteshoppe.

IMG_1337

Jeg må forresten dele utsikten fra i dag. Sånn så det ut da vi så på Oslo sentrum. Mye finere enn den stygge byen. Akkurat som i et eventyr!

IMG_1330

English: I’m really enjoying staying at a hotel, I’d forgotten how nice it is. Nice room, no waiting in line for the bathroom. Great free food all day, thereof two buffets! Buffets are my favorite food. I was enjoying the pool all by myself earlier today, and then the sauna. All was good until I got a super itchy rash all over my arms. Could I be allergic to chlorine? The last picture is the view of Oslo today. It’s just like this is a castle in a fairy tale! Oslo is so ugly anyways.

1 kommentar:

  1. Hei,

    Har akkurat samme utslett som deg etter bading i svømmebasseng. Har du fått utredet din reaksjon? Fint om du sender meg en lyd på dette :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...