onsdag 16. februar 2011

TV for SX-looooovers

Dere vet godt at jeg ELSKER reality-TV, men min aller største pasjon er sci-fi. Nå har det seg sånn at en av mine favorittkanaler, Syfy, kommet med en serie som forener sci-fi og sminke! Nemlig en realitykonkurranse som skal finne den beste spesialeffekt make-upartisten. Right up my alley! Bare tre episoder er ute så langt. Jeg så første i går, og det var supergøy! Jeg har lyst å kunne lage så fantastiske spesialeffekter en gang.

English: My favorite channel, Syfy, launched a new reality show a few weeks ago. It’s about finding the best special effects make-up artist. Only three episodes are out so far. I watched the first one last night and it was so much fun! I hope to be that good at make-up one day.

FaceOff_January_26_SyFy

6 kommentarer:

  1. Hvordan fikk du sett episoden? Jeg prøvde meg på syfy.com, men det gikk visst ikke ann å se den siden jeg bor i Norge...

    SvarSlett
  2. jeg laster ned, jeg ville egentlig ikke skrive det siden det er ulovlig, men jeg finner de på torrentz.com, bare søk på face off syfy

    SvarSlett
  3. Takk for hjelp, men jeg finner det ikke der heller når jeg søker på de søkeordene ;O

    SvarSlett
  4. Så rart. Jeg vet den siden er veldig rar, så du finner det kanskje i morgen. Når jeg søkte på face off s01 kom det opp to episoder, men som sikkert tar en evighet å laste ned. jeg ville prøvd igjen om en dag eller to

    SvarSlett
  5. Nå fant jeg det, og har sett to episoder - DET VAR AWESOME! :D

    SvarSlett
  6. Jeg likte dette veldig godt, bortsett fra alt dramaet, men hva kan en forvente av en realityserie? Hehe :p En god kilde til inspirasjon til make-up både vanlig og SFX. :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...