tirsdag 8. februar 2011

Venus Bikini Trimmer

Forrige mandag fikk jeg en liten ny greie fra Gilette i posten. Først trodde jeg det var en slags rar barberhøvel, men det er altså en trimmer. Den trimmer lengden på hår, den barberer ikke bort. Den kommer i butikk i løpet av februar, og jeg tror den skal koste rundt 50kr.

IMG_1289Først tenkte jeg at dette måtte være tidenes mest unødvendige barberingsprodukt. Hvorfor skal jeg liksom trimme lengden på mine kjønnshår med noe annet enn en saks? Men så kom jeg på: fordi det er super upraktisk.

Etter noen dager hadde jeg bråomvending fra å syns at denne greia var bare tull, til å elske den. De fleste barberer/vokser jo ikke bort absolutt alt, og jeg vil ikke tro det er så mange som liker at kjønnshårene vokser helt fritt. Før hadde jeg verdens dårligste metode for å ha en viss lengde: glattbarbere og vente til det vokste ut igjen. Idiotisk, ikke sant? 

IMG_1293

Jeg brukte den i dusjen, som det står på pakken. Jeg brukte den akkurat som jeg ville en vanlig barberhøvel, men gikk mot hårene. Jeg brukte ingen krem eller gele, bare vann. Jeg var rett det skulle rive, men jeg merket ingenting når jeg brukte den. Vanskeligere enn det var det ikke å bruke den, og den er så skarp at det gikk fort. Jeg må nok øve litt på å få riktig lengde da, jeg barberte litt mer enn jeg foretrekker, men det er jo smak og behag.

IMG_1298 Den ser nesten helt ut som en barberhøvel, men den er formet litt som en skjeggtrimmer. Barberbladet er godt gjemt, og det vil være nærmest umulig å skjære seg.

IMG_1300Alt i alt er jeg veldig overrasket over hvor godt jeg liker denne greia. Den er perfekt for alle som ikke glattbarberer seg (eller de som er så heldige og ikke får så mye kjønnshår). Jeg kommer utvilsomt til å kjøpe den igjen senere, jeg har komt fram til at dette er den perfekte venn til voksing.

Dette produktet er tilsendt fra et PR firma for omtale. Jeg er helt ærlig overfor mine lesere, helt likt som om jeg hadde kjøpt produktet. Jeg er alltid lojal overfor mine lesere!

English: Last Monday I was sent this new Venus Bikini Trimmer. At first I though it was the most useless bikini-thing ever, but in a couple of days I ended up loving it. So practical if you don’t shave everything, and I just needed water for a good job. I’ll definetly buy it again later, this is the perfect companion for my waxing. I was sent this from a PR company for consideration, but I’m always honest. My loyalty lies with my readers!

3 kommentarer:

  1. Håper den kommer kjapt. :) Det begynner å bli vanskelig å barbere seg med høygravid mage. :P Blir som for oftest gjort i blinde og da er det lett å skjære seg gitt. Lite godt. :P

    SvarSlett
  2. where can you buy it? :)

    SvarSlett
  3. hey, i had it and it was broken. i want to buy the new one and i cant find it in oslo. where can i buy it??????

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...