lørdag 19. februar 2011

Weekend reads

Ny greie i bloggen. Dette er veldig vanlig i engelske skjønnhetsblogger, og det er altså mine favorittinnlegg fra den siste uken, som jeg vil dele med dere.

- Sabrina på The Beauty Look Book har laget en guide til sine favorittøyebørster. Hun har også prøvd en ugudelig hau med foundations, og har laget en guide med sammendrag om alle. Fantastisk hvis du skal kjøpe ny foundations og ikke vet hvilken.

- Fee som er Makeup Savvy viser hvordan man kan lage paletter med sånne bokser man får med bind.

- Et gjesteinnlegg hos Karen (MBB) forteller de beste butikkene å kjøpe asiatisk sminke på internett.

- MakeUp4All gir en sneak peak av de nye leppestiftene til YSL og Guerlain.

- Neglelakkmani har swatchet MakeUp Store sine holografiske neglelakker. Jeg har akkurat kjøpt Greta og jeg elsker den!

- Temptalia har swatchet MAC Viva Glam Lady Gaga 2 lipglass og leppestift. Hun har også promobilder av sommerkolleksjonen til Givenchy, og jeg er avstandsforelsket i Givenchy!

English: My picks from the beauty blogger world this week, so you can read the best this weekend!

3 kommentarer:

  1. Digger slike poster, så det kan du gjerne fortsette med ;)

    SvarSlett
  2. Synes også slike poster er interessante, og tipset om å bruke sånne "bindbokser" som paletter er jo briljant!!!! (Håper bare at de er mulig å få kjøpt løst et eller annet sted... *løpe på ebay*)

    SvarSlett
  3. Planen er jo at dette skal bli et fast innslag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...