fredag 25. februar 2011

Weekend Reads

Her er litt lesestoff for de som kjeder seg i helgen. Jeg kjeder meg litt akkurat nå. Jeg har blitt smittet av kjæresten min, så jeg sitter og surmuler på sofaen med film. Jeg har vært helt rævva med blogging denne uken, jeg har egentlig kjedet meg så fælt at jeg har vært helt ekstremt uinspirert. Livet mitt er sinnsykt kjedelig av og til, så vet dere det.

- Temptalia har fine swatches som vanlig. Nye MAC Cremeblend Blushes, og MAC Sheen Supreme Lipsticks del 1, del 2 og del 3. Jeg ser mange jeg må ha!

- MakeUp4All forteller om Dior sin nye leopardpalett! Som selvfølgelig blir super limited edition og jeg sikler etter som en gal. Jeg eeeelsker leopardmønster!

- The Muse har prøvd to nye fine ting fra alles favoritt NYX. Soft Cream Lip Color må jeg bare prøve, og Nude on Nude palette kan være en god konkurrent til UD Naked Palette.

- BBB viser sommerkolleksjonen til Guerlain med et par fantastisk vakre ting.

- Karen på MBB har swatched den nye kolleksjonen til Essie og den fantastiske nye illuminatorne fra NARS.

- Beauty Burg har et passende (for meg) innlegg om hva man kan gjøre for å føle seg vakrere mens man er syk og ekkel.

- MakeupSavvy lar deg ta en titt på fine baderomshyller.

English: My favorite reads from the last week, for girls that have weekends as boring as mine. Hah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...