torsdag 24. mars 2011

Benefit hos FeelUnique.com

Det har plutselig blitt superlett å få kjøpt Benefit for nordmenn! Fra og med i går kan du få all sminken deres på FeelUnique.com. De fleste vet jo at de sender gratis til Norge, og produktene er priset akkurat som i butikk i England. De har desverre ikke hudpleien til Benefit ennå, men vi kan jo håpe de får inn det når det blir lansert i Europa. Hvis jeg ikke skulle reist til USA neste uke hadde jeg gått berserk på Internettet nå! Jeg har ikke prøvd så mye fra Benefit ennå, men alt er jo så søtt jeg må bare ha mer!

benefit_01

English: It’s finally easy to get Benefit for norwegians. Starting yesterday FeelUnique.com is offering the full range of Benefit make-up. I would go crazy if I wasn’t leaving for the US next week!

FUCK YOU FU.com!

5 kommentarer:

  1. Har du prøvd...? For Heidi Ø. mente at Benefit hos FU var "Brand restricted" og ikke tilgjengelig for Norge, slik L`Occitane nylig ble.

    SvarSlett
  2. Nå prøvde jeg og det er helt riktig at det kun er tilgjengelig i UK. Fy faen så teit!!! Nå ble jeg skikkelig irritert

    SvarSlett
  3. Jepp, det er helt idiotisk! Jeg tror riktignok ikke det er FU som har skylda da, men Benefits leverandører i Norge (hvem i all verden er de, liksom?) som ikke vil at de skal selge til norske kunder. Det er i alle fall det som er tilfelle med L'Occitane ble jeg fortalt..

    SvarSlett
  4. Jeg kan se det med L'Occtaine, siden de har butikker i Norge og vil ha monopol, men Benefit selges jo ikke i Norge (ikke så langt jeg vet ihvertfall). Kjedelig er det uansett!

    SvarSlett
  5. Dere vet dere kan få benefit varer til halve prisen på ebay?? :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...