tirsdag 1. mars 2011

Bortskjemt som faen

Jeg har så snill kjæreste! I dag morges spurte han om vi ikke skulle krysse et par ting av ønskelisten som ligger på pc’en. Vi tok turen ned på MAC og jeg fikk velge meg to øyenskygger. Jeg følte meg som et lite barn i lekebutikken som skal gjøre et umulig valg og bare velge én leke. Og fordi jeg bortskjemt. Han påstår han har problemer med å se halvfulle paletter, og da skal ikke jeg stritte imot!

IMG_1421

Etter lang betenkningstid valgte jeg ‘Shimmermoss’ og ‘Sweet Lust’. Jeg plukket også opp den nye sommerblushen fra Lancome, og Dior Rock Coat. Ingen av øyenskyggene sto egentlig på ønskelisten, men det tar vi ikke så tungt siden de er dødsfine.

IMG_1423

Kvasi-crappy swatched for yooooou!

Siden de begynner å kjenne meg ganske godt på MAC fikk jeg en liten snikktitt av Wonder Woman-kolleksjonen som kommer i butikk neste tirsdag! Jeg syns det er litt passende at den kommer på kvinnedagen. Jeg var redd for at de ikke skulle få varene i butikk, men nå er visst alt klart allerede! Jeg fikk ikke se alt da, så jeg gleder meg til å se resten, og ikke minst kjøpe, på tirsdag. Det morsome er at dette er samme damen som ikke kunne fortelle meg om kolleksjonen kom til Norge eller ikke for en måned siden.

English: This morning my wonderful boyfriend announced that he wanted to get some things crossed off my wishlist today, and we headed down to MAC where I could pick out which ever two eyeshadows I wanted. I’m so spoiled! I felt like a little child trying to decide on which one toy to get, but I ended up with the two wonderful ‘Shimmermoss’ and ‘Sweet Lust’. The girls there know me pretty well by now, so I got a sneak peak of the Wonder Woman collection which hits stores next Tuesday. Can’t wait to buy some next week! I also picked up the new summer blush from Lancome and the Dior Rock Coat.

5 kommentarer:

  1. Heldiggris!

    Jeg er veldig spent på Rock Coaten, har hørt mye, både negativt og positivt om den.

    SvarSlett
  2. Jeg har kjøpt Marquise'D leppestiften og Mighty Aphrodite blushen. Leppestiften er kjempefin!! Blushen syns jeg blir fort litt for pigmentert på min bleke hud. Du kommer vel til å stå først i køen for å kjøpe Russian Red? ;)

    SvarSlett
  3. åååå du er heldiiig!!!!

    SvarSlett
  4. Ooh. Den shimmeren e så søt!

    SvarSlett
  5. Ragnhild: Jeg har jo selvfølgelig allerede Russian Red! Det er var til og med min første røde fra MAC

    Anna: Ikkje shimmer, rouge! Jaffal på dei som e lika bleike så meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...