mandag 28. mars 2011

Etude House Miss Tangerine ++

Nå er det jo en stund siden disse kom i posten, og siden da har de ligget på sminkebordet i eskene sine. Eskene er jo så fine de er umulige å kaste!

IMG_1449IMG_1451

Miss Tangerine leppestiften og jeg kjøpte OR207, av de vanlige VIP Girl leppestiftene ble det fargen PK006. Tubene er så søte jeg dør! Begge lukter veldig godt og fruktig, og Miss Tangerine lukter selvfølgelig supergodt av tangerine (som jeg ikke er sikker på om er klementin eller mandarin enda). Disse er nesten ugjennomsiktige.

IMG_1450IMG_1456

De har også en leppestift i smal tube, denne kommer i fem farger. Jeg syns konsistensen på denne er litt bedre enn på de vanlige leppestiftene, men denne er ganske gjennomsiktig, noe jeg ikke liker personlig. Jeg kjøpte fargen 5, som er ferskenfarget.

IMG_1460

Her er alle swatchet på NC15 hud. VIP girl til rosa, Miss Tangerine leppstift i midten og Miss Tangerine Sweet Shower Lips til høyre. Jeg anbefaler ingen av disse til tørre lepper, spesielt ikke de vanlige leppestiftene, de klumpet seg bittelitt under påføring.

IMG_1462IMG_1466

Pudderblushen til venstre er ikke fra Miss Tangerine, men fortsatt kjempesøt med en liten puff med sløyfe, jeg kjøpte fargen 03. Miss Tangerine Cream Choux Blusher er en slags kremblush på tube som kommer i fire farger, jeg har far 4 Miss Grape som er lilla. Det er en pudderkrem ala. Maybelline Dream Matte Mousse som er kjempelett å legge og gir kjempefint resultat. Pudderblushen er også god konsistens, og drysser ikke. Jeg kommer til å kjøpe flere farger av begge typene.

IMG_1470

Fra venstre: kremblushen smurt utover, kremblushen rett fra tuben og helt til høyre ser du hvordan pudderblushen ser ut lagt veldig tykt.

IMG_1475IMG_1481

Fra oransj til rosa. Til venstre har jeg på meg pudderblushen og leppestiften fra Miss Tangerine. Til høyre kremblusen fra Miss Tangerine, og VIP Girl leppestiften.

Jeg kjøpte også et neglelakksett, og det skal jeg vise når jeg endelig prøver det. Jeg er veldig fornøyd med all min fine koreanske sminke, men spesielt blushene som jeg må ha flere av! Alt er kjøpt på eBay, og jeg kjøpte mitt av denne selgeren som hadde gode priser, grei portopris og sendte fort.

English: After weeks of just looking at the beautiful packaging I finally got around to trying all my korean make-up. I’m very pleased with everything. I’ve tried better lipsticks (dry lips should stay away), but both blushes I really love. I have to get more colours of both, especially the Miss Tangerine Cream Choux Blush which is a dreamy cream to powder consistency. All swatches are on NC15 skin. I bought everything from this seller on eBay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...