tirsdag 8. mars 2011

Favoritter i februar

Jeg hadde helt glemt å dele mine favoritter i februar! Og jeg som har noen godsaker. Det var en flott måned for ansiktet mitt, altså hudpleie! Huden min er bedre enn noen sinne, og selv om det var dødskaldt ute har jeg klart meg uten tørre flekker i ansiktet. Check it out. Jeg har egentlig lyst å ha dette som videoinnslag, men internettet hjemme er så treigt at det vil ta en halv dag å laste opp en liten film. Sorry borry!

IMG_1438 MD Formulations Face & Body Scrub – Jeg er treig, men den er så flott som folk sier! Jeg elsker den, og skal aldri slutte å bruke den. Så enkelt er det!

La Roche-Posay håndkrem – Den er så fantastisk! Den koster bare litt over hundrelappen, og min er nesten tom etter litt mer enn en måned. Men jeg bruker den heeeele tiden. Den har forbedret konsistens (før var den ekstremt flytende), er ikke parfymert og trekker fort inn. Og den gir fuktighet som bare faen!

Sisley Nutritive Lip Balm – Denne er veldig dyrt (ca. 350kr) men jeg er glad jeg kjøpte den. Den har forbedret leppene mine betraktelig. Siden den er så dyr vil jeg bare anbefale den for de som har prøvd alt annet. Det beste er at jeg bare trenger å påføre den et par ganger til dagen.

Chanel øyenskygge i Fauve – Bare fordi den er så fiiiin!

Biotherm SkinErgetic concentrate – Denne har forandret hudpleierutinen min! Denne skal være i badeskapet mitt hver eneste vinter til jeg dør! Det er et konsentrat som påføres ansiktet før fuktighetskrem. Jeg skal skrive ordentlig om denne senere. Den har uansett gjort huden min magisk deilig. Ingen tørre flekker i ansiktet for meg!

English: It’s been a great month for my skin, even though the winter cold is a living hell. Here are my favorite products from Febuary.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...