torsdag 31. mars 2011

Graderte negler med Miss Tangerine

Her er siste del av pakken fra Korea, et sett med tre neglelakker. Det jeg ikke visste før jeg kjøpte de var at de skal brukes sammen for en spesiell, gradert effekt. Det er ikke typisk meg, men jeg syns effekten er ganske kul og søt. Pakken er som vanlig søt som et helvete, men jeg har klart å kaste den nå (jeg er redd for å bli horder!), og jeg syns flaskene er ganske søte de også.

IMG_1497

IMG_1498

Bak på esken står det hvordan de skal påføres, fargene går fra 1-3 til venstre. Jeg kan ikke lese koreansk, men det er jo ganske åpenbart hva man skal gjøre. Jeg bestemte meg for å la lakk 2 gå lenger ned på neglene siden de fleste neglene mine ikke er så lange. De kan jo selvfølgelig brukes hver for seg, men jeg ville teste denne graderingen først.

IMG_1495

Basefargen, den helt til venstre, er ikke rosa, den er mye mer oransj enn bildet viser.

IMG_1505

Og her er sluttresultatet. Fargene er litt mer knall i virkeligheten. Jeg syns det ble finest på ringefingeren siden den har lengst negl. Jeg syns det ble et fint alternativ til naturlige negler om sommeren, spesielt for de som liker litt ekstra glitter!

English: The final thing in my package from Korea was this Miss Tangerine nail kit. It was only after buying it I realised they were suppost to be used as a set, and today I decided to try them as described on the box. A sort of ombre nail, with glitter! I think it looks pretty cool, and it’s a fun thing to try if you’re bored of nude summer nails. The colors pop much more in real life, and definetly looks super cute! It actually looks pretty much like on the front of the box, and it was surprisingly simple to get it to look like that.

5 kommentarer:

  1. åh, det var søtt! fine farger også.

    SvarSlett
  2. måtte du betale mye for disse`

    SvarSlett
  3. Va söt förpackning och vad söta små flaskor :)
    Älskar nyanserna också :)
    Jag har prövat mig på att laga gradient nails en gång (inför jul och nyår 2010)
    Det blev helt okej för att vara min första gång :)
    Ha det bra!
    Härlig blogg du har föresten :)
    Kram

    SvarSlett
  4. Nydelig! Hvor får man bestilt dette fra? :)

    SvarSlett
  5. For en spennende blogg du har :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...