onsdag 16. mars 2011

Hjelp Japan med Eyeko!

Denne uken har Eyeko en flott greie i samarbeid med ambassadørene (som jeg er) for å hjelpe Japan. Hvis du kjøper noe fra siden denne uken vil Eyeko matche kommisjonen jeg får, og altså gi like mye penger til hjelp i Japan. Få nye sminke og hjelpe samtidig? Jeg syns det høres ut som tidenes beste idè! Så hvis du bruker koden min E11803 når du handler på Eyeko.com denne uken kan du ha god samvittighet!

English: This week Eyeko will match all ambassador commisions and donate the money to help in Japan. So you can not only get make-up, but also help at the same time! Sounds to me like the best idea ever. So this week you can use my code, E11803, during check out and help Japan!

2 kommentarer:

  1. Og hvor mye er det de gir da?

    SvarSlett
  2. Jeg tror det er 15% av det du kjøper, men er ikke heeeelt sikker

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...