torsdag 10. mars 2011

Jeg skal bli make-up artist!

Fantastiske nyheter! Jeg fikk akkurat brev i posten fra Face Stockholm her i Bergen om at jeg har komt inn på skolen til høsten! Dette har vært planen veldig lenge, men jeg ville ikke skrive om det før alt var helt sikkert. Og nå har jeg komt inn og gleder meg helt sinnsykt! Endelig skal jeg lære alt ordentlig, og ikke minst lære meg å sminke andre. Jeg har mange planer for hva som skal skje etter fullført utdanning, men det skal dere få vite når den tid kommer, der er jo uansett kjempelenge til! Jeg skal dokumentere hele veien her i bloggen, så dere får bli med på alt!

English: I just got a letter in the mail and I’ve been accepted for Face Stockholms school here in Bergen, and in august I’ll be starting my education to become a make-up artist! I’ve wanted this for a long time, and I’m so happy now that it’s happening. I have loads of plans for what’s going to happend afterwards, but that’s for later. I’ll document everything in this blog, of course!

8 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...