tirsdag 15. mars 2011

Oppbevaring fra Muji

Jeg har i det siste trengt å utvide oppbevaringsmulighetene til sminken min. Selv om jeg har et stort sminkebord er det overfylt for lengst. Jeg har lenge tenkt på akrylkommoder, og for 1,5 uke siden bestilte jeg den største de hadde fra Muji. Da jeg kom hjem fra Sandefjord i går var den klar for henting! Jeg syns det er så praktisk at den er helt gjennomsiktig, så det er lett å se alt som ligger inni skuffene.

Skuffene er desverre ikke så veldig dype, så jeg kan ikke stable pudder for eksempel. Men jeg valgte likevel å bestille fra Muji så jeg kan bestille flere når jeg trenger de, i stedet for å kjøpe en hau i USA og så måtte kjøpe noe som ikke matcher når jeg trenger flere. Det kommer til å bli flere ganske fort når samlingen blir utvidet etter Sephora, men for nå har jeg bare en med to skuffer.

Sånn ser det ut nå. Foundations og concealere i den ene, og diverse pudder i den andre. Og masse crap oppå.

IMG_1439

IMG_1440

English: In December I got a new make-up table, but of course it’s been filled to the rim for a while now. I wanted to get some clear acrylic drawers, and decided on ordering from Muji so it would be simple to get my hands on more when I need them. Which will be very soon. So right now one holds foundations and concealers, and the other holds misc. powders.

2 kommentarer:

  1. Jeg eeer så misunnelig... Disse er så fine! Og bestilte du fra Mujis egen side?

    SvarSlett
  2. Jeg er VELDIG fornøyd! Jepps, bestilte fra den europeiske siden, porto er sånn 70kr når du bestiller for under 200kr

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...