torsdag 3. mars 2011

Planlegging

I dag er det bare ÉN måned til avgang Las Vegas! Jeg gleder meg helt beyond sinnsykt mye, og nesten alt er klart til avreise. Jeg har til og med hentet nytt pass i dag, men bildet er grusomt! Jeg vil ha et sexy passbilde! Vi har også byttet hotell siden sist. Vi hadde reservert på Palms, men jeg fant ut at det bare ble for langt fra The Strip. Det ser ut som en grei gåtur for oss nordmenn, men det viser seg at det er 1 mile (1,6km) og du må krysse en motorvei. Uncool. Da var det plutselig taxi en ganske stor utgift. Så vi har nå reservert et kult rom på Planet Hollywood, som ligger midt på The Strip! De hadde salg, så vi sparer et par tusen på bare på å bytte. Hotellet har alt en jente kan trenge, inkludert et kjøpesenter. Og hvem har en kjempestor butikk i nevnte kjøpesenter? Sephora vel!!! Kjæresten min begynte nesten å grine da jeg fortalte han det, etter at rommet var reservert selvfølgelig. Noen som er litt mer sjalu nå? Muahah! Jeg har allerede planlagt masse vi skal gjøre der, men hvis noen har flere tips til meg må dere dele!

HollywoodHipRoom_430x242 Hvem ville trodd at dette er det billigste rommet deres? I love it! Med utsikt mot The Strip selvfølgelig!

English: Today it’s only a month until we leave for Las Vegas! I’m so excited I could die! Last night we decided to switch hotels. We had reserved a suite at the Palms, but it dawned on me that it was too far from the Strip to walk, and that would end up in alot of money on taxis. So now we have a gorgeous room at Planet Hollywood instead! It was even cheaper, since they’re having a sale on rooms right now! The hotel has everything I need, including a huuuuge Sephora! My boyfriend almost puked when I told him, and a little bit scared. I have loads of plans already, but it anyone has any tips on what to do in Vegas don’t hesitate to tell me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...