onsdag 9. mars 2011

Miss Tangerine!

Jeg har akkurat kjøpt en hau koreansk sminke! Gjennom The Muse leste jeg om koreas største sminkeprodusent, Etude House, som akkurat har lansert en kolleksjon der alt er mandarinfarget, eller tangerine! So cute! Jeg har bestilt seks forskjellige produkter, og gleder meg helt syyyykt til de lander i postkassen! Jeg skal vise dere alt, og fortelle enda mer. Jeg har åpenbart ikke vært veldig flink med sparing, men nå setter jeg virkelig foten ned! Det er litt mer enn tre uker til avreise, og jeg skal klare meg uten å kjøpe noe som helst sminke før det! Men oransj er jo sommerens hotteste sminkefarge!

nail_img1

English: I just ordered a korean haul of make-up from the korean cosmetic gigant Etude House. They just came out with a line called Miss Tangerine, with everything in tangerine colour! I absolutely adore it.

2 kommentarer:

  1. Har hørt om merket! Nais!

    SvarSlett
  2. Wow!! Koreansk sminke er bra =)

    Haha dt er Dara fra 2ne1 som er modelen =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...