søndag 20. mars 2011

Weekend reads (bedre sent enn aldri)

Vel, det ble litt av en helg. Jeg har vært på hyttetur med Vaktetaten fra Det Akademiske Kvarter her i Bergen, vi var faktisk over 30 vakter på en vill tur. Jeg kan ikke fortelle så mye, det som skjer på hyttetur blir på hyttetur. Men jeg kan innrømme at jeg har sår og blåmerker over hele kroppen, brukket eller forstuet nese, en flott kul i pannen og at jeg har overlevd mitt livs verste smerte. Pepperspray føles nemlig som om hele ansiktet står i flamme, og du vil egentlig bare dø for å slippe den umenneskelige smerten. Lovely. Nå prøver jeg bare å spise masse mat og se film for å overleve dagen.

- The Muse hadde mange godsaker denne uken. Vi fikk se alle promobildene fra verdens første uretusjerte reklamekampanje fra Make Up For Ever! Hun hadde også bilder fra to små kolleksjoner fra MAC; Bronze Everyday og Primed for Perfection. Jeg håper virkelig sistnevnte kolleksjon kommer til Norge!

- MakeUp4All har alle bildene som er sluppet så langt av den store sommerkolleksjonen til MAC, Surf Baby. Jeg gleder meg til denne!

- Neglelakkmani forteller hvor vi snart kan kjøpe neglelakkene fra Deborah Lippman i Norge.

- Lipglossiping viser sin superlette sminke for treningssenteret, og har skrevet en review om Biotherm SkinErgetic konsentrat som jeg har brukt i en måned nå.

- Karen på MBB har skrevet om MAC Strobe Cream og har swatchet pudderet Sunset fra Dior Electric Tropics. På bloggen finnes også et gjesteinnlegg med åtte tips for å se best mulig ut på bilder.

English: My weekend in the mountain has nearly killed me, it will be a while until I party that hard again. I have bruises all over my body, a possibly broken nose and I have survived the extreme pain that is pepper spray in the face. Like my face was burning. But here are my favorite posts from this week, better late then never right!

1 kommentar:

  1. Både bronze everyday og primed for perfection kommer til norge 8 april! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...