lørdag 5. mars 2011

Weekend reads

Det har skjedd endel denne uken, og jeg har jo fortalt dere om hotellbyttet i Las Vegas. I morgen er det forresten bare FIRE uker til avreise! Jeg har endel å gjøre de neste fire ukene, så jeg håper virkelig tiden går kjempefort! Nå er det lørdag kveld, og ganske sløvt hjemme hos meg. Jeg har vært på treningssenteret, og snart skal jeg på date med kjæresten min!

Det har ikke skjedd så mye i bloggverden, men her er de jeg syns er viktigst å lese fra denne uken.

- BBB viser den nye kolleksjonen til Chanel, og Dior sin dreamy Mitzah palette.

- Painted Ladies har laget en liten eyeliner 101.

- Cake Makeup forteller om Sin-Care skincare.

- Temptalia viser, og bryter ned, de fineste ansiktene fra søndagens Oscar-utdeling.

- Lipglossiping har bilder og swatches fra Illamasqua sin sommerkolleksjon Toxic Nature.

English: Not much has happened this last week in the blog sphere, but here are my favorites.

1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER Mitzah palletten! Den så helt fantastisk ut.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...