lørdag 12. mars 2011

Weekend reads

Da hadde det plutselig gått enda en uke. Nå er det bare tre uker til avreise Las Vegas! I dag har vi brukt litt tid på å planlegge hva vi skal gjøre på vår lille utflukt til Los Angeles, det blir nok bra. Jeg er forresten i Sandefjord akkurat nå, med kjæresten min på besøk hos familien hans. Så det blir ikke en helg med fest og festeligheter, jeg burde jo nesten ha feiret at jeg har komt inn på skolen jeg ville gå på! Jeg feirer ihvertfall inni meg.

- Lipglossiping forteller om den nye hudpleieserien til Bare Escentuals.

- MakeUp4All har litt info og bilder om høstsminken til Chanel

- Karen på MBB har bilder av sommerkolleksjonen til Dior. Hun har også prøvd de nye HD Blushene fra NYX, og den nye fargede dagkremen fra Estee Lauder som lager fargen perfekt til deg. 

- Painted Ladies er i gang med en foundation 101, her er del 1.

- Celina viser hvordan du kan lage en enkel, brun smokey eye.

- Purity gir ti tips til finere negler.

English: Another week has passed by incredibly fast. It’s only three weeks until Vegas now, and today we’ve been planning for the day we’re driving to Los Angeles. I’m actually in Sandefjord right now with my boyfriend to visit his family. If I was home I’d definetly go out tonight, I think celebrations are in order since I did get in to the school I wanted!

2 kommentarer:

  1. Mye fint lesestoff her, elsker disse postene dine :)

    SvarSlett
  2. så bra du liker de! gøyere å fortsette når man får sånn feedback

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...