lørdag 26. mars 2011

Weekend reads

Det har blitt lørdag igjen, gud vet tiden har gått sinnsykt fort! Det er jeg selvfølgelig fornøyd med, siden jeg reiser på ferie neste søndag! I dag er jeg langt ifra fylla, jeg har reist til Oslo igjen. Samme som sist gang, jeg er med på et seminar på skoleprosjektet til Mental Helse Norge, det har et så kleint navn som venn1. Jeg elsker uansett hotell da, det er akkurat som en liten ferie før ferien. Masse god mat, på fredag fikk vi faktisk villsvin til lunsj. Det minnet om hjort, bare bedre! Desverre er jeg så klein at jeg savner kjæresten min noe helt sinnsykt. Det er ikke like gøy å nyte hotell når jeg ikke kan ha han med. Like greit siden sengen er så liten at jeg nesten datt utav fem ganger i natten. Hvem lager hotellrom med bare én liten seng uansett? Nok babling, det er film på TV og jeg sikler på 35 kroners Colaen i minibaren. Skal jeg?

- Painted Ladies har laget del to av deres Foundation 101.

- Café Makeup har swatchet seks nye Chanel Rouge Coco Shine lipsticks.

- Breanna deler sine tips om hvordan man kan se best mulig ut etter trening.

- Karen på MBB har swatchet MAC Quite Cute kolleksjonen (som sikkert ikke kommer til Norge).

- The Muse har swatchet og testet tre av kremblushene fra Miss Tangerine, den siste har jeg swatchet og bilder kommer i morgen!

- Temptalia har info om den nye leppestiften fra Guerlain som snart blir lansert.

English: The week has past so fast, and once again it’s Saturday. I love how fast time flies, only one more week until Vegas! I’m far from drunk this weekend, I’m in Oslo once again at a seminar for a project I’m involved with that works on mental health in schools. I’m eyeing the most expensive Coke I’ve ever seen, should I?

1 kommentar:

  1. Jeg har hørt rykter om at Quite Cute kommer til norge 8.april ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...