lørdag 16. april 2011

Beauty from Vegas

Jeg har omsider gitt opp å sove. Jeg får vel heller sove litt på sofaen i ettermiddag, så jeg ikke er helt idiot når vi går ut i kveld. Jeg har endelig blitt ferdig med å ta bilde av all sminken o.l. jeg har kjøpt, og dette blir et langt innlegg aner jeg. Men dette er bare sminken. Jeg har også kjøpt litt klær, tuneller til ørene, bøker, litt til hjemmet og baren, varmruller og stor krølltang, masse snop, rosa glittersko og en blå Katy Perry-parykk. Jeg tar kanskje litt bilder av det senere. Men nå setter vi igang med dette først.

DSC_9996

2 stk negleklister fra Sally Hansen, ‘All Fired Up’ og ‘Cherries in the Snow’ fra Revlon, ‘Star Spangled’ fra Orly, ‘Happy Birthday’ fra Deborah Lippman, basecoat, ‘Matte About You’ og ‘Sand Tropez’ fra Essie og ‘Techno Girl’ fra Sephora by OPI.

DSC_9997

Victoria’s Secret ‘Guava Girl’, ‘Grapefruit Blast’, ‘Tropicool’ og ‘Ms. Mojito’, Revlon ‘Pink Afterglow’, NARS ‘Turkish Delight’, MUFE M0, DuWop Twilight Venom, MAC ‘Snob’, ‘Candy Yum Yum’ og ‘Ruby Woo’, Revlon ‘Hot Coral’, ‘Wild Orchid’ og ‘Cherries in the Snow’ og Maybelline lipstain ‘Bitten Berry’.

DSC_9998

Revlon ColorStay, Maybelline Fit Me, CoverGirl TruBlend, CoverGirl NatureLuxe, MAC Face & Body, MAC Full Coverage, CoverGirl Clean, MAC Studio Finish Concealer (alle i de lyseste fargene) og Benefit PowderFlage concealer.

DSC_9999

Urban Decay Naked Palette, NARS Angelika, Estee Lauder Peach Nuance, MUFE Flash Palette, MUFE #17, NARS Multiple Copacabana, NARS Pro Primer SPF 30, L’Oreal HIP eyeliner og MUFE HD Powder.

DSC_0001

Hårkur fra Fredrick Fekkai, Kerastase Elixir hårolje, Creme de la Mer og Sexy little Things Noir fra Victoria’s Secret.

DSC_0002

5 pakker L’Oreal Feria 74, tannbleking, Sephora sin kopi av BeautyBlender, shitloads av øyenvipper fra Ardell, CoverGirl LashBlast Volume mascara og kostene 129, 109, 194 og 217 fra MAC.

English: So here you have it, all the make-up I bought in Las Vegas. This is only the beauty, I also got some clothes, books, things for my home and home bar, jewellry, a 1 inch curling iron, hot rollers, pink glitter pumps and a blue Katy Perry-wig! Fun, fun, fun.

2 kommentarer:

  1. Åååååh........ *sikle*

    SvarSlett
  2. ÅåÅh:D Jeg døde litt av misunnelse når jeg så innkjøpet ditt.. jeg har definitivt lyst å reise til Vegas! Så ut som dere hadde det kjempefint!:D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...