fredag 8. april 2011

Dag fire i Vegas

Det har klart å bli torsdag kveld her i fantastiske Las Vegas, og turen er nesten halveis. Dere har merket at jeg ikke har blogget siden vi reiste, og det er fordi vi har hatt det så digg her. Vi slapper rett og slett av som bare faen. Det inkluderer selvfølgelig shopping, og det dere ser på bildet er bare en brøkdel. I går besøkte vi Los Angeles, og fikk shoppet litt på Pottery Barn og Target innimellom turistleking.

Jeg har ikke følt meg veldig sexy i dag, og har ikke vært i fantastisk humør. Jeg føler meg ganske feit, det virker som om jeg plutselig ikke hadde blitt strammere i det hele tatt. Jeg har akkurat tatt et boblebad med rosa cocktails og Katy Perry. Jeg føler meg faktisk litt bedre (jeg har visst undervurdert badekar), og nå bestiller kjæresten min biff hos room service, og etterpå skal vi på byen.

I morgen har jeg planlagt en skikkelig Kaja-dag med trening, frisørtime, jeg skal fikse neglene og kjøpe en sexy ny kjole før vi skal på en av Vegas' hotteste klubber. Loves it!

3 kommentarer:

  1. Åh, passe misunnelig! Jeg håper dere koser dere like mye de siste dagene, og at du legger fra deg alt som heter usexyhet. Jeg synes du er flott!

    SvarSlett
  2. Du må slutte å tenke at du er "feit" når du er på ferie snuppa!! :D Bare nyte alt rundt deg. Syns jeg så at du var xs eller small i en av videoene dine og da sier det egentlig seg selv at du ikke er tjukkis.

    SvarSlett
  3. Jeg lurer veldig på tips for å få vekk appelsinhud og\ eller strekkmerker. Om du vet det, kunne du skrevet et innlegg eller legge det igjen som en kommentar eller melding på bloggen min? Det hadde vært veldig greit :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...