onsdag 13. april 2011

Last night in Vegas!

Ferien har gått alt for fort! Det er torsdag kveld i Las Vegas, og i morgen tidlig reiser vi hjem. Vil ikke! Det er så fantastisk her, jeg vil virkelig være her myyyyyyye lenger! Ikke at jeg har råd, jeg har selvfølgelig brukt opp alle pengene mine. And then some. Maaaaaaaaasse sminke, og dere får selvfølgelig se alt når jeg kommer hjem. Hvis jeg får alt hjem, kjæresten min er veldig rett for at vi har alt for mye bagasje. Make it work! Jeg har alltid fått alt med hjem før.

P.S. Noen har kanskje fått med seg at det ikke har komt favoritter for mars (fordi jeg rett og slett ikke hadde noen spesielle favoritter) og weekend reads (fordi jeg ikke har fulgt med på bloggene mens jeg har vært her). Alt er selvfølgelig tilbake som vanlig neste uke/månedsskifte.

English: This vacation has passed by way to fast! We’re going home tomorrow, and I’m trying to pack all my new things (mostly make-up of course!). I’ll show you everything and more when I get home.

Favorites from March and weekend reads are back on track next week/month!

IMG_1592

Random pretty picture/reception at Bellagio.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...