mandag 18. april 2011

Nails of the day

DSC_0003

Essie Sand Tropez

4 kommentarer:

  1. Hei! Etter å lest litt gjennom endel av postene på bloggen din, så lurte jeg litt på om du kunne fortelle hvilke hudpleie produkter du bruker? I en post nevnte du at du selv har sensitiv hud, i likhet med meg (i tillegg er jeg også meeeeget lys). Har forsøkt Clinique`s gule krem i noen år, men nå er visst huden lei.. Prøvde nylig Beatue Pacifique, men for min del er den ille.

    Derfor lurte jeg altså på hva du evt. bruker?

    Og forresten, elsker nail-of-the-day postene, neglelakkelsker som jeg er =)

    SvarSlett
  2. Jeg kan egentlig skrive et innlegg om akkurat det. Det virker som om det er lite info der ute for oss med sensitiv hud, og jeg antar det kan være vanskelig å finne riktige produkter. Det første jeg kan si er at du burde holde deg langt unna merker som Clinique og BP, de inneholder shitlaods med parfyme. Paryme er din fiende.

    Akkurat nå bruker jeg La Prairie og Creme de la Mer, men det er så dyre merker jeg ikke kan anbefale de. Jeg kan skrive et innlegg med billigere alternativ i løpet av de neste dagene (påsken er så kjedelig, alt for masse fritid!) så bare følg med!

    SvarSlett
  3. Supert at du tar deg tid til det =)

    Er jo ikke så greit å forsøke dyre produkter i tide og utide når man er student.

    God påske!

    SvarSlett
  4. Tar meg tid? Jeg har bare tid i ferien hehe.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...