lørdag 16. april 2011

Weekend Reads

Herregud det har blitt lørdag morgen og jeg har ikke sovet ennå! Er det mulig at jeg har gitt megselv jetlag dagen etter at jeg kom hjem? Det hadde egentlig vært typisk meg, jeg har verdens dårligste døgnrytme. Det hjalp sikkert ikke at jeg sov på sofaen i kveld. Så i stedet for å sove ligger jeg i sengen og grubler på alt og ingenting. Jeg prøver å planlegge kvelden i kveld (lørdag: antrekk, cocktails, musikk) og ikke minst en temafest jeg skal på om to uker (og vil vinne beste antrekk!). Og så er jeg forelsket i den nye parykken min og må se på den og børste den hele tiden. På andre siden av landet har kjæresten min allerede stått opp for å gå på jobb. Kan vel påstå jeg er ei tullehøne.

Og jeg som skal på byen i kveld. Vi skal ha jentekveld, så kleint som det er. Men jeg må innrømme det er den perfekte unnskyldning for å kle seg sexy og lage rosa cocktails. Jeg vil ha på en supersexy liten kjole, men nesten ingen av de sexy klærne mine passer lenger. Me so fat. Den emo-innstillingen min var grunnen til at vi ikke kom oss på byen i det hele tatt i Las Vegas. Jeg elsker kjæresten min, men jeg syns venninner hjelper mest når jeg har dårlig selvtillit. I morgen vil jeg være on fire, og jeg vil at mest flest mulig hunks skal legge an på meg. Jeg er byens oppmerksomhetshore.

- The Beauty Look Book har swatchet sommerlakkene til Chanel.

- Bre tipser om hvordan man får penest mulig armhul.

- MakeUp4All har info om Flighty kolleksjonen fra MAC som kommer i mai.

- Temptalia har informasjon om tre nye kolleksjoner fra MAC; Fashion Flower, Semi-Precious og Magically Cool Liquid Powder. Hun har også swatchet de nye concealerne fra MAC.

- Vi får se hva som er i veska til en av mine favorittbloggere Elsa Billgren.

- MBB har et gjesteinnlegg om hvordan du best kan ta vare på degselv på fly.

English: So it’s early Saturday morning and I still haven’t fallen asleep. I slept an hour on the couch earlier, and now all I do is lay in bed thinking about all sorts of things. I’m very excited about going out tonight, girls only! I want to wear something sexy, but I can hardly fit into any of my sexy clothes anymore. Blah.

spelelista

Music is important to set the mood for a great night out. I’m loving these for tonight!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...