søndag 24. april 2011

Weekend reads

Hvordan skjedde det at ferien nesten er over? Det er søndag kveld her jeg sitter i Egersund med pappa og ser på TV. I morgen reiser jeg tilbake til Bergen og på tirsdag er det sannelig tilbake på jobb. Jeg håper uken går fort, for på fredag skal gjengen på kostymefest! Jeg har brukt hele dagen på å planlegge antrekk og sminke til kjæresten min, men står ennå litt fast med mitt eget. Det eneste som er sikkert er at jeg skal ha shitloads med bilder for å dokumentere dagen!

***

- Beauty Look Book har swatchet Dior Healty Glow Summer Powder.

- Burg har bilder fra studentkonkurransen fra IMATS NY, dette er inspirerende!

- Mouldy Fruit tipser om hvordan du kan redusere celulittene før sommeren.

- Makeup Savvy har tips og info om foundations og concealer på bruder.

- MBB har swatchet MAC-kolleksjonen Fashion Flower.

- Mens Temptalia har promobildene fra Fashion Flower. Hun har også swatchet de nye Magically Cool Liquid Powders og litt fra Flighty.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...